فروشگاه اینترنتی جیله
No products in the cart.

فروش در جیله

امروزه با افزایش هزینه های اجاره و یا رهن و خرید فروشگاه، مغازه و… افراد بیشتر به فروش اینترنتی و غیر حضوری میل پیدا کرده اند و از آن جایی که دیده شدن در سایت ها و صفحه های مجازی برای فروش غیر حضوری محصولات نیاز به پرداخت هزینه های بالا دارد، سایت هایی تحت عنوان سایت های فروشگاهی طراحی شده اند تا به فروشندگان در خصوص فروش محصولاتشان کمک کنند. جیله هم یکی از سایت های فروشگاهی می باشد که به فروشندگان کمک می کند تا محصولات خود را بفروشند.

شما فروشندگان محترم از طریق ثبت نام درجیله می توانید فروش محصولات خود را تا چند برابر کنید. گاها افراد برای خودشان سایت هایی برای فروش آنلاین طراحی می کنند اما میزان فروش ان ها به مقدار دلخواهشان نمی رسد و دلیلش هم این است که به مقدار لازم دیده نشده اند و نتوانستند آن طور که باید خودشان و محصولاتشان را به مشتریانشان معرفی کنند. در شرایط این چنینی سایت جیله به کمک این افراد می آید و به ان ها کمک می کند که فروش محصولاتشان را چند برابر کنند.

در دسترس بودن و در معرض خرید بودن سایت جیله منجر شده تا مشتریان زیادی به آن برای خرید محصولات مورد نظرشان مراجعه کنند و اگر شما از افرادی باشید که محصولات خود را در این سایت برای فروش قرار می دهید، مطمئن باشید فروش محصول شما روز به روز افزایش یافته و بیشتر می شود. در خرید های حضوری اکثریت مشتریان برای خرید محصول مورد نظرشان به چند فروشگاه می روند درخرید های غیر حضوری-آنلاین هم همین طور می باشد مشتری ها پس از گشتن در چند سایت، سایتی را که بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد را انتخاب می کنند، پس اگر محصول شما با قیمت مناسب تری به فروش برسد، مطمئن باشید مشتریان شما افزایش می یابند. از دیگر ویژگی های فروش در جیله این است که چون بازدید کنندگان زیادی دارد، همین باعث می شود تا محصول شما به افراد بیشتری نشان داده شود. وقتی یک سایت دارای رتبه خوبی در گوگل باشد افراد زمانی که به دنبال محصولی باشند بیشتر مواقع وارد این سایت ها می شوند.

 به عنوان مثال اگر شخصی خرید موبایل سامسونگ را سرچ کند سایت های فروشگاهی با رتبه برتر در صفحات اول قرار می گیرند پس زمانی که مشتری به دنبال خرید موبایل سامسونگ باشد به احتمال زیاد  محصول شما به عنوان یکی از محصولات  فروشگاه اینترنتی به نمایش در می آید‌.

حال اگر شما فروشندگان گرامی تصمیم به فروش محصول مورد نظر خود در جیله را دارید باید ابتدا از طریق وبسایت جیله اقدام کنید و برای خود یک پنل کاربری بسازید.  اطلاعات لازم را پاک پنل از شما می‌ خواهد را وارد می کنید و بعد از اینکه ثبت نام انجام شد وارد پنل کاربری خودتان می‌ شوید  و  از این طرح فروش محصولات خود را انجام می دهید.

 حال اگر شما تصمیم به فروش محصولات خود در جیله را دارید باید با مدیران این سایت ارتباط برقرار کرده و کالا هایی را که تصمیم به فروش دارید را برای آن ها بفرستید  اما در نظر داشته باشید که علاوه بر تصاویر کالا های مورد نظر باید قیمت و اطلاعات دقیق در خصوص آن موضوع را هستید را برایشان ارسال کنید تا هنگام درج تصاویر محصولات شما بر روی سایت اطلاعات آن ها را نیز درج کنند  تا میزان فروش محصولات شما در سایت بالا برود.

از آن جایی که امروزه به دلیل مشغله کاری بالای  افراد و  شرایط بیماری جامع افراد بیشتر تمایل خود را به خریدهای آنلاین و غیرحضوری نشان می دهند پس اگر شما هم محصولی برای فروش داری می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین و غیر حضوری مقدار فروش خود را بالا ببرید.

همان طور که خرید اینترنتی به نفع خریداران از لحاظ نماندن در ترافیک های بالای شهرها،  نپرداختن وجه برای هزینه حمل و نقل ….  می‌باشد برای فروشندگان هم نفع زیادی دارد به عنوان مثال برای اینکه فروشگاه اینترنتی داشته باشید در ابتدا لازم است یک سایت اینترنتی راه اندازی کنید  راه اندازی یک سایت اینترنتی هزینه بالایی ندارد اما برای دیده شدن سایت خود باید هزینه بالایی را صفحه تغییرات و بالا آمدن سایت خود در موتور های جستجوی گوگل کنید و به همین دلیل شیوه می‌تواند با کم ترین هزینه به فروش محصولات شما و  بیشتر دیده شدن آنها در بین مشتریان آن محصول کمک کند.

یکی دیگر از مزایای که فروش های اینترنتی برای  فروشندگان به همراه دارد کاهش هزینه هایی برای پرداخت اجاره و رهن مغازه می باشد و صاحبان فروشگاه های آنلاین فقط باید هزینه برای اینترنت خود پرداخت کنند و این که این هزینه بسیار کمتر از هزینه‌ های مربوط به رهن و اجاره می باشد.

یکی دیگر از دلایلی که ما فروشندگان را به فروش آنلاین دعوت می کنیم جلوگیری از سرقت کالای آن ها می باشد امروز دغدغه بسیاری از فروشندگان سرقت کالا های مغازه شان می باشد به همین دلیل از انواع دوربین مداربسته برای جلوگیری از این کار استفاده می‌کنند تا مقدار سرقت موجود در فروشگاه خود را کاهش دهند اما اگر همین فروشندگان محصولات خودشان را به صورت آنلاین بفروشند خطری تحت عنوان سرقت کالا آنها را تهدید نمی‌ کند.

پس اگر تازه کسب و کار خود را شروع کرده اید و می خواهید با کم ترین هزینه به مقدار بالایی در فروش محصول مورد نظر خودتان برسید می توانید از طریق این اقدام کنید چرا که چرا که جیله محصولات شما را با کم ترین هزینه در معرض دید مشتریان قرار می‌دهد  و مسلماً اگر محصول شما به تعداد افراد بیشتری معرفی شود فروش محصولات آن بالا می رود.